Header_QuienesSomos_CAT

Markets solidarios

Des de Fundació Adana sempre hem confiat en la generositat de les marques, empreses i societat des de fa més de 10 anys realitzant de forma ininterrompuda el nostre mercat ambulant solidari. Volem seguir caminant junts i pal·liar els efectes psicològics de la pandèmia amb la nova edició de l’ADANA Summer Market 2022 de la nostra Obra Social.

Els markets solidaris són possibles gràcies a totes les marques que decideixen donar el seu producte perquè el puguem vendre els dies que es realitza el mercat ambulant. Tots els beneficis van íntegrament al nostre fons de beques per a tots aquells nens i adolescents que no es poden pagar el tractament integral que necessiten. Ara més que mai és fonamental que ens unim per aconseguir el fons de beques més gran de la nostra història.

Si ets una empresa/artesà/persones amb ganes de col·laborar escriu a alberto.tarrago@fundacionadana.org o truca’ns al 93 241 19 79

I sinó t’esperem del 14 al 16 de juny als jardins de la fundació (Av. Tibidabo 15) perquè facis la teva compra solidària.

Junts/es abracem la Neurodiversitat!

_0002_Amigos ADANA