Header_Colabora_CAT

COL·LABORA AMB ADANA FUNDACIÓ

Fes-te soci (Amics de Adana)

Fes-te soci i converteix-te en Amic de Adana, tan sols has d’emplenar el següent formulari. Contactarem amb tu en la major brevetat possible. Gràcies per endavant pel teu donatiu anual.

Selecciona el valor del donatiu:

€ anuals

Compte Bancari:

He llegit i accepto els Termes i Condicions Legals, així com la LOPD de Fundació Adana.

Fes un donatiu únic

Col·labora amb Fundació Adana, realitzant un donatiu únic, tan sols has d’emplenar el següent formulari. Contactarem amb tu en la major brevetat possible. Gràcies per endavant per la teva aportació.

• Please enter a number greater than or equal to 1.

Amics ADANA

A través de les aportacions de moltes persones i entitats s’ha aconseguit dur a terme una sèrie d’activitats sense cost o amb reducció del mateix per als beneficiaris. A continuació detallem algunes d’aquestes accions:

Informació y assessorament
    Professionals de la fundació dediquen aproximadament 8 hores setmanals a oferir informació i assessorament gratuït a pares, altres familiars, als mateixos afectats, estudiants, professionals… interessats en el TDAH, a través d’entrevistes individuals o xerrades grupals.

Conferències al públic
    Trimestralment Adana ofereix una conferència dirigida al públic en general i duta a terme per professionals amb un alt grau d’experiència i coneixements en el trastorn, que col·laboren de manera desinteressada.

Conferències a escolas
    Es duen a terme conferències informatives en escoles per a donar a conèixer el TDAH i possibles estratègies per al seu maneig.

Xerrades informatives a EAPs
    Es mantenen contactes i s’ofereixen xerrades informatives sobre el TDAH als Equips d’Assessorament Psicopedagògic. Se mantienen contactos y se ofrecen charlas informativas sobre el TDAH a los Equipos de Asesoramiento Psicopedagógico.

Adana Revista
    Al llarg de l’any els AMICS D’ADANA reben als seus domicilis 3 revistes elaborades per la fundació en col·laboració amb pares i professionals. Aquesta revista també es distribueix en els principals centres de salut, Equips d’Assessorament Psicopedagògic, Centres de recursos, etc.

Activitats de formació
    Els AMICS D’ADANA, disposen a més, de descomptes en totes les activitats de formació que es duen a terme en la fundació. Fundació Adana ofereix també beques a les famílies amb dificultats econòmiques perquè puguin dur a terme activitats de formació.

Quaderns informatius
    Des de Adana s’elaboren, editen i distribueixen diferents quaderns monogràfics sobre el TDAH i temes relacionats, a famílies, escoles, centres de salut, professionals diversos, etc. amb la finalitat de donar a conèixer el trastorn.

_0004_PostgradoSobreTDAH
    _0003_Ayuda deficit TDAH