CICLE DE COACHING PER A PERSONES AMB TDAH

A Fundació Adana portem 25 anys recolzant i estant al costat del TDAH. Ens sembla imprescindible impulsar una transició a l’etapa adulta de la manera més holística possible i per això impulsem aquest nou cicle de coaching per a adults amb TDAH. Un cicle que complementa tota l´oferta d´atenció psicològica i psiquiàtrica que ofereix Adana.

El TDAH és un trastorn altament genètic. Al llarg de les darreres dècades gràcies als progressos assolits en el diagnòstic, molts pares estan reconeixent la possibilitat que ells i elles també ho pateixen. Igualment, en la mesura que els adults siguin diagnosticats i rebin tractament deixant enrere l’estigma que acompanya el TDAH, com a resultat obtindran, sens dubte, una millor qualitat de vida.

La majoria són persones brillants però en general, ni la gent ni ells mateixos entenen bé què els passa. Així mateix, en estar perduts en una mena de foscor, no saben quan faran alguna cosa que els podria perjudicar. Com a resultat d’això, molta gent amb TDAH pateix, a més, ansietat i depressió, entre d’altres comorbiditats. La majoria daquests individus transiten dun tractament a un altre i no es resol res ja que molt pocs professionals coneixen bé aquest trastorn; a més, el nom en si mateix no representa adequadament aquest trastorn.
Segons l’estudi fet per Dr. Russell Barkley, El TDAH no diagnosticat pot causar problemes molt seriosos per a la persona que el pateix. Aquest estudi demostra que els adults amb TDAH viuen de 11 a 13 anys menys que aquells que no ho pateixen. Així mateix, segons el Dr. Barkley, aquest és el trastorn més tractable de tothom.

La Dra.Roya Kravetz ha estat l’encarregada per impulsar aquest cicle de 6 sessions. Al llarg de la seva carrera ha combinat els seus coneixements del TDAH, Coaching i la meva professió com a psicòloga social especialitzada en grups. Recomana altament que les persones amb parella siguin ateses mitjançant un grup conjuntament amb la seva parella. La raó és que el grup ajuda tant a l’integrant amb TDAH com a la seva parella per entendre com aquest trastorn afecta diferents aspectes de la vida de la persona i com de vegades petits canvis de les dues poden millorar significativament la relació entre elles. .
Els integrants del grup, després de les 6 sessions, estaran més dotats de les eines que us ajudaran a treballar i reparar els aspectes més problemàtics de la seva relació. Aquestes sessions també els permetran practicar més les seves fortaleses tant a la vida de parella com a la vida professional per poder gaudir una vida més plena i equilibrada. L’objectiu del coaching grupal de 6 setmanes, està destinat a les persones amb TDAH i les seves parelles, perquè puguin finalment entendre què està passant, i què implica realment el TDAH.
Podran així mateix treballar i reparar els aspectes més problemàtics, permetre’s practicar-ne més les fortaleses, amb el resultat d’una vida més feliç i equilibrada.

El model proposat és un grup de procés que significa que cada sessió comença amb teoria i després es discuteix tot en el grup. Cada sessió es compon de 30 minuts de teoria impartida per mi i una hora de discussió grupal que conté coaching guiat igualment per mi. L’enfocament serà més aviat dirigit cap al futur i com els participants podrien arribar a les metes que ells es tracen. El rol de la Dra.Roya Kravetz és bàsicament acompanyar-los perquè les puguin aconseguir.

Logística
Cada participant pot venir amb la parella. El nombre màxim és de 12 persones
Les sessions tenen una durada de 90 minuts, entre 17.30 i 19:00 h.

Dimecres 11 de maig al 15 de juny de 18.00 ha 20.00 h

Cost
120€ per persona les sis sessions. Prem per fer el pagament.

Per facilitar el màxim nombre d’assistent possibles Adana des de la seva Obra Social financera el 75% de l’activitat (480 € preu real) amb un preu final per a l’usuari/a de 120 €.

Pagament per avançat per a la totalitat del cicle.
Allò invertit serà reemborsat només en cas de força major.

Adreça
Fundació ADANA
Avinguda Tibidabo, 15

+INFO:

bmena@fundacionadana.org o truca’ns al 932 411 979.