Gala de celebración 25 aniversario

En Uncategorized

🌟Qui ens havia de dir l’any 1997 que arribaríem tan lluny… Quan la nostra presidenta, Isabel Rubió, somiava en crear una fundació que dones a conèixer el desconegut TDAH.

⏳Un quart de segle després el TDAH, afortunadament és molt més conegut i cada dia avancem cap a una major inclusió. Avui a Fundació Adana som un equip multidisciplinari format per més de 30 professionals que aborda tots els Trastorns del Neurodesenvolupament, impactant a centenars de famílies i professionals cada any.

🥳Hem preparat dues jornades per celebrar els nostres 25 anys d’existència. Una jornada festiva on el gran psiquiatra Rojas-Marcos i la coach Mercè Brey ens parlarà del seu testimoni com a persona amb TDAH i la positivitat com actitud enfront de la vida. I tindrem moltes sorpreses preparades. Te les perdràs?

🌟Quien nos iba a decir en 1997 que llegaríamos tan lejos… Cuando nuestra presidenta, Isabel Rubió, soñaba con crear una fundación que das a conocer el desconocido TDAH.

⏳Un cuarto de siglo después el TDAH, afortunadamente es mucho más conocido y cada día avanzamos hacia una mayor inclusión. Hoy en Fundación Adana somos un equipo multidisciplinar formado por más de 30 profesionales que aborda todos los Trastornos del Neurodesarrollo, impactando a cientos de familias y profesionales cada año.

🥳Hemos preparado dos jornadas para celebrar nuestros 25 años de existencia. Una jornada festiva en la que el gran psiquiatra Rojas-Marcos y la coach Mercè Brey nos hablará de su testimonio como persona con TDAH y la positividad como actitud frente a la vida. Y tendremos muchas sorpresas preparadas. ¿Te las vas a perder?

Últimas Publicaciones