Benvinguda de nou, Judith Comajuan Lorenzo

En Uncategorized

A Fundació Adana fa 24 anys que estem compromesos amb l’ajuda i el suport a totes les persones amb TDAH, TEA i altres Trastorns del Neurodesenvolupament. Aquest compromís, però, seria impossible sense la passió i la professionalitat de tot l’equip de psicòlegs, pedagogs i psiquiatres que ens ha acompanyat en tot aquest temps.

Les noves incorporacions sempre fan il·lusió, senyal que estem fent bona feina i que la nostra ajuda cada vegada arriba més lluny, però encara agraden més quan és la tornada d’un extreballador. Volem dedicar aquesta nova entrada del blog a la Judith Comajuan Lorenzo, una gran professional que va formar-se els seus primers anys a Adana i ara ha decidit tornar. Compartim amb vosaltres el petit escrit que ha redactat:

«Sempre m’he pres amb molta il·lusió l’inici de qualsevol etapa, però en aquest cas és encara més emocionant, ja que després de 10 anys, he retornat a la Fundació ADANA i m’he pogut retrobar amb els companys amb els que tant vaig aprendre. El dia que vaig decidir marxar, ja sabia que no es tractava d’un adéu definitiu. En el temps que he estat fora he aprofitat per seguir aprenent, per conèixer nous equips, diferents formes de treballar, i inclús viure a l’estranger. Ara ja ha arribat l’hora de tornar, i per tant la de començar una nova etapa; la de seguir treballant amb passió i honestedat, gaudint del treball en equip de la Fundació i continuar aprenent de les persones que em van guiar en els meus inicis»

Recorda que Fundació Adana ofereix acollides gratuïtes per veure com et poden ajudar millor, truca al T. (+34) 93 241 19 79 per reservar-la.